باربری در تهران و باربری بین شهری با اتوبار و باربری اطلس بار

خدمات باربری در تهران و باربری بین شهری را می توانید از ما در اتوبار و باربری اطلس بار دریافت نمایید

باربری در تهران و باربری بین شهری با اتوبار و باربری اطلس بار

خدمات باربری در تهران و باربری بین شهری را می توانید از ما در اتوبار و باربری اطلس بار دریافت نمایید

باربری در تهران و باربری بین شهری با اتوبار و باربری اطلس بار

خدمات باربری در تهران ، اتوبار و اسباب کشی از جمله بسته بندی اثاثیه برای اسباب کشی و ارائه تمامی متریال بسته بندی اثاثیه را می توانید به صورت شبانه روزی از ما در اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد با سالها تجربه درخشان در این زمینه دریافت نمایید.
شماره شبانه روزی: 1871
021-22299940
021-22299980
09390352229
http://atlasbar-co.ir

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اسباب کشی سالمندان نسب به اثاث کشی جوان ها دردسر و دشواری های بیشتری دارد، اما با استفاده از برنامه ریزی صحیح و استفاده از خدمات باربری مطمئن  به میزان زیادی می توان از دردسرهای جابجایی سالمندان کاست. از آنجایی که در دوران سالمندی، همانند جوانی قادر نیستید همه کارها را شخصا انجام دهید، توصیه می کنیم راه های ساده تری را انتخاب کرده و با استفاده از خدمات شرکت های باربری جابجایی راحت و بی دغدغه ای را تجربه کنید.شرکت باربری اطلس بار خدمات ویژه ای برای جابجایی سالمندان در نظر گرفته است و بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نماید.

اسباب کشی سالمندان

دلایل اسباب کشی سالمندان

دلایل زیادی برای اثاث کشی سالمندان به منزل جدید وجود دارد. نظیر،

  • نزدیک تر شدن به فرزندان و سایر اعضای خانواده
  • به دلایل الزمات درمانی و دارویی در سنین بالا برای مثال نقل مکان به محلی با آلودگی کمتر
  • نیاز به جابجایی و تحرک بیشتر
  • نزدیک تر شدن به سرویس های درمانی و مراقبتی سالمندان
  • نقل مکان به خانه ای کوچک تر با امکانات رفاهی بیشتر
  • مشکلات نظافت و رسیدگی به خانه بزرگ

اسباب کشی در تهران

با وجود اینکه نقل مکان به کحل جدید ممکن است به صلاح سالمندان باشد اما ترک منزلی که سالهای سال افراد سالمند در آن زندگی کرده و خاطره ساخته اند، ساده نیست و کوله باری از غم به همراه دارد. کمک و یاری کردن به افراد سالمند در بسته بندی وسایل، تمیزکاری محل جدید، چیدمان وسایل و ... به میزان زیادی از ناراحتی، زحمت و سختی اسباب کشی سالمندان می کاهد.

نکات اسباب کشی سالمندان

لازم است سالمندانی که قصد جابجایی دارند پیش از اسباب کشی نکاتی را مد نظر قرار دهند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

بسته بندی اثاثیه با باربری و اتوبار اطلس بار

  • بسته بندی اثاث منزل سالمندان

لازم است حداقل دو هفته پیش از جابجایی برای بسته بندی و جمع کردن وسایل اقدام نمود برای سالمندان که قصد دارند به تنهایی بسته بندی وسایلشان را انجام دهند زمان بیشتری نیاز دارند. اما می توانید از از نیروهای کمکی و حرفه ای درخواست کمک نمایید و  در زمان کمی بدون دغدغه وسایلتان را جمع کنید. بهتر است حین جمع کردن وسایل نکات زیر را در نظر داشته باشید:

وسایل اضافی و مستهلک را دور بریزید

احتمال زیادی بعد از سالها زندگی در یک خانه بویژه اگر خانه بزرگ باشد وسایل زیادی دارید. اما باید واقع بین بود و بسیاری از وسایلی که برای شما کارایی ندارند و مستهلک شده اند را دور بریزید و وقت‌تان را برای جمع کردن وسایل بدون استفاده هدر ندهید، همچنین از هزینه های باربری خود نیز بکاهید.

اتوبار در کامرانیه با بهترین و متنوع ترین خدمات

هدیه دادن وسایل اضافی بدون استفاده

برخی لوازم سالم هستند و کارایی دارند اما به درد افراد مسن نمی خورد بهتر است هنگام اسباب کشی سالمندان به این نکته توجه شود و این وسایل هدیه داده شوند. با این کار حس خوبی به خود هدیه می دهید و از مقدار زیادی وسیله و بار اضافی نیز رها می شوید.

یادگاری ها

انسان ها در طول عمر خود لوازم زیادی را نگه می دارند که یادآور خاطرات گذشته می باشد و قابل دور ریختن نیستن اما گاهی سالمندان وسایل و یادگاری هایی دارند که قصد دارند آن ها را به آیندگان خود مثل فرزندان، نوه ها و ... ببخشند. اما چرا همین الان این کار را نکیند؟ در صورتی که فضای کافی برای نگهداری ندارید برخی از یادگاری ها را به فرزندانتان ببخشید.

اتوبار تضمینی و مطمئن اطلس بار در تهران

بسته بندی وسایل ضروری

وسایل ضروری که باید با خود به محل جدید ببرید را جداگانه قرار دهید. وسایل شخصی، یادگاری ها و هر آنچه بایدبا خود ببرید را در کارتن های محکم بسته بندی نمایید.

سرویس های ویژه اطلس بار برای اسباب کشی سالمندان

بی تردید بسته بندی وسایل منزل برای سالمندان طاقت فرسا و خسته کننده است. برخی سالمندان بیماری های خاصی دارند و نمی توانند ساعات زیادی بشینند یا وسایل سنگین را جابجا نمایند. از این رو شرکت های بابربری خدمات ویزه ای برای اسباب کشی سالمندان تدارک دیده اند. شرکت اتوبار اطلس بار خدمات و نیروهای ویژه ای را برای خدمت رسانی به سالمندان در نظر گرفته است. در ادامه به برخی از خدمات اطلس بار که متخص سالمندان می باشد اشاره می نماییم:

سرویس های ویژه اطلس بار برای اسباب کشی سالمندان

بسته بندی حرفه ای وسایل سالمندان

خدمات اطلس بار شمال بسته بندی وسایل منزل نیز می باشد. تنها کافیست با 1511 تماس حاصل نمایید و نیروی کمکی درخواست نمایید. نیروها  با بررسی وسایل، تعداد کارتن بسته بندی برای جمع آوری وسایل به همراه می آورند و نیاز به خرید کارتن بی کیفیت نخواهید داشت. به این ترتیب بسته بندی و جمع آوری وسایل طبق روال و زمان بندی دقیق پیش خواهد رفت. افراد ما تخصص کافی در زمینه بسته بندی ظروف شکستنی، اشیای نفیس تجربه کافی دارند و جای نگرانی برای شما باقی نمی گذارند.

کارگر های ماهر در امر جابجایی وسایل

با وجود کارگران ماهر اطلس بار دیگر نیازی نیست خودتان کاری انجام دهید. نیروهای اطلس بار با دقت وسایل شما را جابجا کرده و در کامیون های موکت کشی شده و مسقف قرار می دهند. همچنین با دقت بالایی وسایلتان را در محل تخلیه کرده و در صورت درخواست شما عزیزان چیدمان اثاثیه سالنمندان را در محل انجام می دهند.

شرکت باربری معتبر و مطمئن

اتوبار اطلس بار بسیار منضبط می باشد و در زمان کم جابجایی شما را انجام می نماید و با بیمه کردن وسایل به شما اطمینان می دهد در صورت بروز حادثه احتمالی خسارت وارد شده به شما عزیزان پرداخت خواهد شد.  

 

  • اتوبار و باربری اطلس بار